Värdelös

Goddagens mina herrar o damer!

Idag har varit en helt underbar med vissa undantag. Dagen började med att lämna lillan på dagis kl.9 på dagis o sen hem o städa. Damma, dammsuga o skura hela lägenheten. Tvätta en tvättmäskin o starta diskmaskinen. Duktiga Sandra. Som i princip är min dagliga syssla=) Men i like it.
Efter det bar det av till gymmet för 1 timmes träning. Pumpade för fullt. jag BARA ska nå mitt mål. Jag mår så enormt bra när jag gymmar. Hade jag fått välja hade jag velat bo i ett gym tillsammans med min familj! Gymmet är som mitt andra hem. Det gillar jag.
Efter gympasset in i duschen o fixa sig sen iväg till AF för ett planerat o bokat möte halv 2. Vid 5 i 2 har ännu ingen kommit o ropat upp mitt namn, jag går o säger till. tillsvars får jag vem ska du träffa o jag talar om o dem går o letar efter personen. Personen ifråga som skickat en lapp med ett bokat möte kommer ut o säger till mig: vem är du? vad gör du här? Jag svarar då:du har juh bokat en tid med mig det kom vi juh överrens om personen i fråga säger: Va? nej jag har inte bokat något. sen smäller personen i fråga igen dörren o vandrar glatt vidare. Jag står där som ett frågetecken arg som fan..då kommer personen som hjälpte mig först o säger att han skall kolla i datorn va som står om hon bokat ett möte med mig eller ej. O ja precis sant hon hade bokat ett möte med mig den 8/5 kl.13:30 men inte dykt upp. Personen som hjälpte mig vart förbannad på sin kollega o skulle skriva klagobrev, ja menar folk har väl annat liv än att sitta på AF o vänta på en såkallad Bokad tid som inte finns enligt personen ifråga. Idiot. Så nu har jag fått en ny tid till en klok handläggare som är ärlig iaf. Härligt. Hoppas det funkar nu. Men fyyyy fan va förbannad jag va. Så jag nästan kokade. Idioter det finns.
Efter det så vart det o hämta lillan på dagis o sen hem o käka mellis. Efter mellis så kom Matte & Liz o lille Jacob o de vart lek tajm. Lillan va trött så låg mest i famnen tills pappa kom hem då var de lite fart=) Så vi gick ut till parken då allihopa o lekte i sandlådan. Det va mysigt. Solen värmde gött.
Efer det hem o käka mat...mmm så god sallad. Älskling e bäst på o göra sallad finns verkligen ingen som kan göra det godare. Mums! Sallad  ala Hannes. =) Imorrn kommer Nathalie. Innan de så blir det träning på gymmet o lite shopping på schemat.

Nu sitter jag här i soffan medans Hannes nattar lillan. Ska snart ta ett ryck o städa ur garderoben o sen ut o springa en halvtimma. Jag e så laddad o taggad.

Ha de gott gott folk. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0