För i h-vete

Orka vara sjuk mera nu. Fan nyss har jag varit sjuk o nu efter avslutad kur med antibiotika så blir jag sjuk igen o åker på en virusinfektion=( what the fuck, liksom!
Funkar juh inte. Damn!

Får lämna återbud på allting ihelgen...fuckat men sant!!!

Ingen 30års fest...Inget dopfirande...ingen hemmafest. Damn. Så bra planering jävla virus!
Sen skulle min kusin komma hit ihelgen...frågan e om de e så bra. Det jäkla viruset jag har smittar=s
Ska ringa henne strax o fråga om hon vill komma ändå.



Over and out.

..:Curly Sue:..

Your strength is so hard to find, i feel so much stronger now, the feeling´s alright
Yor words make me whole again, those eyes cannot ever lie, youre so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

i´m head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now i can fly
You brought my life back, the glory you found, i´m in deep debt, without you i wouldn´t survive
i´m not ever alone

Your smile is heavenly, i don´t deserve all the love you are giving to me
Your touch makes it hard to breathe, the shiver´s around me now, you are so fine

i´m head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now i can fly
You brought my life back, the glory you found, i´m in deep debt, without you i wouldn´t survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and i, i will love you til the day i die

i´m head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now i can fly
You brought my life back, the glory you found, i´m in deep debt, without you i wouldn´t survive

i´m head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now i can fly
You brought my life back, the glory you found, i´m in deep debt, without you i wouldn´t survive

i´m not ever alone




Over and out


..:Infection:..

A & A

Hallå Hallå Kära Vänner/Bloggläsare!

Är fortfarande hemma och är sjuk som en gnu. Men har nu varit vid farbror doktorn o fått medicin. Så nu ska man komma på bättringsvägen hoppas jag! Jag älskar min man som är så duktig o håller hemmet iordning nu när jag e sjuk o e sååå fantastiskt duktig me våran dotter, du är underbar!

Fick idag världens erbjudande...jag som älskar hundar. Min dröm är att starta ett eget företag med hundträning samt hunddagis. Idag ringde en Kennel mig som föder upp Rottweilers dem behövde någon som kunde ta hand om hela kenneln över helgen då dem skall åka och tävla med 4 av sina rottisar. Alltså fick jag då chansen att ta hand om en hel kennel med 10 hundar plus en valpkull som är 7veckor gammal. Meeeeeen...som sandras vanliga jäkla otur så e jag sjuuuk...ja sjuuuk. Varför just nu...när min karriär kunde ha tagit ett lyft. Vill så gärna bli frisk o åka o få lite mera erfarenhet o jag som älskar just rottisar. Finns ingen finare hundras än Rottweiler. Damn Good. Så istället för att få göra det jag vill göra så..får jag ligga hemma i soffan o tycka synd om mig själv!
Men what the hack...det kommer väl fler tåg=).

Har nu bokat...=) kan inte skriva vad då personen i fråga läser min blogg! Men våran födelsedagspresent till dig är nu räddad, fina du!!!


Nathalie...min kära kusin. Tänker på dig! Förstår inte hur man kan vara en sån stark person som du är! Du borde få ett pris!!!! Älskar dig massor!


Special D. Gone for always.



Over and out.




 


Amanda Jenssen

Skönare tjej än Amanda Jenssen får man leta efter. Hennes röst...i want it! Daaaaamn!

Men nu till en annan tjej...nu är biljetterna bokade:-) Yeeehaa. Rihanna den 12/3 på Hovet me Anna & Nathalie. Ska bliii sjukt skoj!

Är fortfarande sjuuuk...sitter o pinar i mig en annanas split..smakar skiiit men allt bara för att halsen inte ska göra så ont, Uscccch! idag har bara legat i sängen men nu förflyttat mig till soffan, Hannes & lillan e på möte me hans jobb. hoppas de går bra för lillan va inte alltför glad när dem åkte. 

Låg o tänkte på en sak förut...när jag var gravid med lillan så gick jag upp över 30kg. jag vägde 82kg när jag födde lillan. Nu är jag nere på 53kg Ganska duktigt av mig ändå. Men så kom jag o tänka på just det...ja precis just det. Vi ska juh ha flera barn:S då kommer jag gå upp igen o sen måste jag kämpa tillbaka igen. Men det fixar jag! Vill man så går det.  
Nähh nu måste jag vila...må så gott!


Special D.

Over and out
 

Shoot em up

Då var det tajm. Min kusin har tjatat som en galning på mig o införskaffa mig en blogg:-)  So here i am!
O va fan skriver man då i en blogg...något vettigt i guess.
Helgen har varit riktigt nice...hade min helt underbara kusin Nathalie på besök hela helgen. Fredagen & lördagen va nice. Fredagen bestod av hockey o lite film. Lördagen bestod av en hemmadag me lite roliga foton o sen film mot kvällen vi såg sweeny todd, helt sjuk film om jag så får säga! men ändå rätt bra på någe sätt...vi skulle även ha pallrat oss ner till stranden på lördags förmiddagen o haft lite picknick med lillan men senila som vi är så glöms det bara bort! Skulle även ha lirat biljard men icke...alla hade åldersgräns 18 o min kusin är då ej myndig ännu så vart en super härlig hemmakväll ist. Vaknade runt 3 på lördags natten av att jag svettades o frös som en gnu...hade dåe 40,3 i feber :S kunde ej somna om så låg o vred o vände mig hela tiden. Hela söndagen vart en hel sängdag för mig...Hannes, Natti & lillan hade filmdag o jag låg o sov rolig som jag e:P Än idag e jag sjuuuk:( inge vidare alls! Sååå usch för o vara sjuuuk! bläää.  Såg Shoot em up idag, grymt bra film!
har absolut inge roligt mer roligt o skriva just nu...men kanske bloggar senare!

D. Special.


Over and out!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0