Hola at ya!

Längeeesen jag skrev något i denna blogg alltså. Tiden bara flyger iväg! Medans vi sitter o sörjer så är andra ute o firar. Konstigt hur allt kan vara. Vi saknar dig. Du fattas oss...vila i frid, älskade du! Det är tungt med tanken att du aldrig kommer att finnas med oss längre. Att aldrig mer få en kram o ett "vi ses nästa gång när ni kommer ner". Det gör ont!  Du är enormt saknad, vi ses i nästa liv!

5september...dagen då allt förändrades.-

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Annars rullar livet på förälskad i mina kära man & våran underbara dotter! Jobbar som en galning men jag stormtrivs med mitt jobb. Det passar mig utmärkt. Optikerassistent vid 22års ålder=) Inte dåligt! Me Like.-
Har hänt massor me saker va på Gotland sista helgen i augusti...var härligt o hälsa på alla...men var mycket som var ledsamt. Men var kul me lite avkoppling o titta på lite hockey. gör inget att dem förlorade...var juh bara för att testa sina spelare. är som sagt träningsmatcher. ¨
Nä nu skall jag fixa lite...sen gå o lägga mig så natten går fort så jag får träffa min Älskling snart! Imorrn e de match oxå...Nynäs-Haninge. o imorrn kommer natti hem oxå=) Fantastiskt! Saknat henne!


Jag tänker på dig varje dag...så fort jag får sms så ryser jag till...men så är det inte från dig då blir jag besviken...Förstå hur mycket jag älskar dig alltså!=) O dig...jag gillar dig skarpt!


Guten nacht meine heute leute! Tchuss!

RSS 2.0