Detta härliga väder

Kan man få härligare väder just nu? Sååå stört skönt.
Grilla grilla grilla står på schemat ihelgen. Samt imorn ska jag, lillan o älskling ha våran alldeles egna grillkväll=) ska bli sååå mysigt. Sen senare mot kvällen skall jag hämta upp världens bästa Nathalie vid båten. Så härligt o ha henne här igen ska de bli. O få krossa henne i nhl 08. Nice!

Mycket har hänt den senaste tiden. Jag har sagt allt som jag velat säga...allt som kommer ur min mun står jag för. Jag diggar dig...jag gillar dig...jag älskar dig...ja det gör jag, just dig Hannes Eriksson.!.
Den finaste personen och tillsammans har vi fått det finaste man någonsin kan få just våran alldeles egna Lovisa-Eleonora...finns ingen finare. Mamma o pappa älskar dig oslagbart. Du är allt man kan önska sig. Kärlek kallar vi detta. Absolut!

Mycket poker mycket nhl 08 mycket vattenpipa...men det gillar jag.

Lillan går på dagis...and she loves it. Det är kul. Ibland vill hon inte gå hem när vi hämtar henne även fast hon grät när vi lämnade henne. Hehe tokfia=) Sååå söt. Mammas hjärtegull som betyder mest. Kärlek.

Har bestämmt mig för att lackera om våran bil...men min käraste man vill inte riktigt acceptera färgen jag vill ha. Haha. Men men vi får väl se vem som vinner. Inte sant, Bejb? =P

Har sökt ett nytt jobb idag. Har juh sagt upp mig från mitt jobb som jag haft sedan 2005. Det är stil det. Är mycket nöjd. Hoppas på detta jobb nu. Annars blir det plugg i höst och framöver.

Tatuering är på ingång...skall ringa o boka imorgon. Nice.
Vad händer mer...jo vi håller på o fixar våran uteplats...har köpt nya sittdynor till stolarna samt löpare till bordet samt en ny stooooor o då menar jag stoooor grill. Fett najs. Sen är lillans rum helt färdigt nu. Älskling har varit så duktig. Blev sååå fint...lillan stormtrivs. Nu är det bara kök, vårat sovrum och uteplatsen kvar. Jo just det lillhallen oxå. Men det är najs...kommer bli skit bra tillslut=)

Jag saknar min Anna, min Anna som jag träffade var o varenda dag när jag bodde i Haninge. Vart tog allt vägen?!? Det är tungt...bara för att man flyttar en bit ifrån varandra så ses man typ aldrig, Lite svårt o vänja sig. 

Sommarhus på Gotland? Ja det visar väl sig.

Neeej nu hörrni nu ska jag hoppa i säng. Fett trött. Har mycket o göra imorrn.
Take Care...ha de gött!

Over and out. Sandy.

Han den där...

Sluta böka omkring i mina tankar o drömmar. Jag menar det...SLUTA!

Älskling håller på o målar om i lillans alldeles egna rum. Det kommer att bli sååå fint...sååå fint...jag bara vet det. Själv så ligger jag o slöar i soffan o ser på DH (desperate housewifes). Just nu är det reklam så jag passar på o skriva lite i bloggen.

Saknar min älskade Nathalieee...men snart kommer du hit igen...bara ons,tors kvar...sen på freeeeedag så e du här! Yehaaaaaaaaa! =)

Nä nu skall det tv tittas...!
Imorn skall det ringaaas...kanske bland mina viktigaste samtal i hela mitt liv. Hoppas det går vägen!


Sandra Hjärta Hannes & Lillan - Alltid.


J...Damn. Spänning. Ta inte så stor plats...det går inte ihop med allt.



A drop in the ocean!


RSS 2.0