Hulk Hulk Hulk - Jag kan vara din hund om du vill

Haha...inlägget börjar skämtsamt!

Händelserik vecka...träningspass var eviga dag även igår tränade både jag o Nathaliiie 2pass på en o samma dag. Duktiga e vi. Spinnig samt fys o vikter. Jag o N va o handlade på Bauhaus Drive In igår o köpte en sandlåda o 200kg sand till lillan. O fyyyy fan va kul vi hade. Vadååå ska jag köra in min bil här? Måste jag backa? haha. får det verkligen plats i min bil? HAHA. Shit jag e sååå jävla blond har jag märkt, Usch Pinsamt egentligen! HAHAHA asgarv! Igår hade vi ca:20pers här igår kväll som kollade hockey här...varav ca: 14st  kände vi. Såå vart lite överdrivet mycke folk. Vid halv 9 så körde jag Nathalie till båten o sen hem för att se färdigt matchen som knappt rörde mig i ryggen men ändå trevligt o umgås=) Klumpen av våra vänner gick hem direkt efter matchen o vi trötta som gnuer somnade direkt. Idag har jag o älskling haft en ensam dag tillsammans...Älskling e magsjuk, Stackarn! Så har haft en hemmadag...jag har tränat lite vikter o sånt med viktstången så e nöjd ändå=) nu sitter vi här i soffan o ska se lite film, vi ska se Super Hero. Älskling har redan sett den men jag har tjatat mig till o få se den ikväll=P o han gav med sig. haha. Han tyckte den va  dålig men kan offra sig för min skull. Tack, Älskling!
Även idag har våran underbara granne Helen bakat en rabarberpaj till oss, hon är väl för underbar! Tackar.

Näää nu ska jag dra ett par vikter innan filmen börjar. C Ya!

Dagens citat:
-Jag kan vara din hund om du vill - Du är för rolig Danjeeelll! HAHA!=)


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0