Hon den där

Vissa människor alltså...ta åt dig!

Varför skriver man egentligen skit om andra i sin blogg...rätt så onödigt. tycker man kan vara ärlig o säga rakt ut vad man tycker istället, nästan löjligt. Bara för att man är trevlig mot någon man inte gillar spec mycket så betyder inte det att man är falsk. Utan hövlighet o vett o etikett. Jag kom o tänka på en sak...Min dottes föddes 2006-11-03 o jag gick inte ut på krogen o supade eller va borta långa stunder försen hon var 10månader. Duktigt o fin grej tycker jag. Amma gjorde jag tills hon var 8månader. Förstår folk som slutar o amma pga att det inte funkar men inte såna som bara slutar för att dem inte vill att andra ska se att dem ammar för att det är pinsamt. Det är juh naturens gång, kom igen! Barnet behöver juh näringen från amningen om den kan få det. Tycker så synd om mammor som vill amma o så funkar inte amningen som den ska. Huhaligen.!

Idag har jag varit i Haninge med Anna,Colin & Lillan. Vi shoppade o käkade lunch...såå gott. Helt underbart mysigt. Så sjuuukt roligt BLOND moment again=) haha. Skulle backa ut bilen från en parkeringsficka...brevid mig står det 2 bilar på varsin sida plus att en bil står raklång bakom mig o min bil...jag försöker backa men inser snart att det inte går, försöker igen...nä går inte...okej försöker igen. nix...2 killar kommer gåendes o försöker vinka mig till o göra rätt...haha tillslut stänger jag av biljäveln o kliver ur o hojtar till Anna..."va fan de här går juh inte vi kommer inte härifrån gumman" Anna asgarvar...! Ena killen frågar vill du att jag ska hjälpa dig o backa ur bilen? Jaaa...tack vore jätte snällt svarar jag. O så kommer självklart ägaren till bilen brevid o kör iväg o backningen blir plötsligt en enkel match, Damn. Där står jag i min illrosa jacka o lillan i vagnen o Anna o colin o vi alla ser ut som frågetecken o känner oss allmännt dumma. Pinsamt värre. Haha.
Körde hem Anna & Colin o sen vart det till o åka hem...lillan somna i bilen. hem o vänta på älsklingen o sen bar det av till affären. Där träffade vi Nettis o Molly...så lite planer inför nästa helg ang middag. Blir nog nice.

Dags för kvällens planer...myskväll med älskling=) Lillan sussar redan.

Jo jag är biffig jag vet=) Det är det jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0